Niepubliczny Punkt Przedszkolny Fundacji Scolar

ul. Kubickiego 9 lok. 1,2,3 i 4 02-954 Warszawa (WILANÓW)
http://scolar.pl/
Telefon: 22 848 43 24
Tel.kom: 607 344 840

Od ponad 15 lat skutecznie pomagamy osobom z Autyzmem i Zespołem Aspergera.

Jesteśmy Fundacją, która specjalizuje się w diagnostyce i skutecznym uczeniu dzieci, młodzież i dorosłych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Jest nas ponad 100 psychologów, psychoterapeutów, pedagogów specjalnych, analityków zachowania, psychiatrów, logopedów i fizjoterapeutów. Pracujemy pod stałą superwizją wewnętrznych i zewnętrznych superwizorów, regularnie uczestniczymy w szkoleniach rozszerzających wiedzę i kwalifikacje zawodowe. Uczymy tak, aby nauczyć dzieci potrzebnych umiejętności. Dzielimy się dobrymi praktykami i skutecznymi metodami terapii, szkolimy polskich specjalistów.

Zapewniamy wsparcie na każdym etapie rozwoju, także najmłodszym dzieciom do 30. miesiąca życia. Realizujemy programy dla dorosłych, w ramach projektów dofinansowanych przez PFRON. Dzieci i młodzież z Zespołem Aspergera biorą udział w Treningach Umiejętności Społecznych.  Terapie indywidualne i treningi TUS prowadzimy w naszym  Centrum Terapii oraz Pozaszkolnej Placówce Specjalistycznej.

Prowadzimy szkołę,  2 przedszkola w trybie dziennym oraz 1 zespół przedszkolny w trybie popołudniowym. Wszyscy z naszych młodszych podopiecznych są pod opieką swojego terapeuty prowadzącego. Każde dziecko diagnozujemy na początku narzędziem VB-MAPP, aby opracować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny, a dalej sprawdzać i mierzyć jego postępy w nauce. Dzieci uczestniczą w intensywnej terapii indywidualnej i grupowej. Ta ostatnia odbywa się w grupach 4-osobowych, prowadzonych przez dwóch terapeutów. Zależy nam, aby dzieci lubiły się uczyć, nauczyły się i cieszyły się nauką

W naszej pracy korzystamy z:

1. SYSTEMÓW MOTYWACYJNYCH

2. NAUCZANIA W ŚRODOWISKU NATURALNYM „NET”

3. TRENINGU KOMUNIKACYJNEGO – UCZENIA MANDÓW

4. VB-MAPP

5. UCZENIA BESPOŚREDNIEGO

6. STYSTEMU KART

7. UCZENIA PRECYZYJNEGO

8. UCZENIA UMIEJĘTNOŚCI GRUPOWYCH i SPOŁECZNYCH

9. MODELU SINGAPURSKIEGO W UCZENIU MATEMATYKI–UCZENIE FAKTÓW MATEMATYCZNYCH

10.UCZENIA GENERATYWNEGO